September 14, 2012

PostHeaderIcon Aduh.. sedih + gembira..

Sedih.. pasal Streamyx buat hal lagi.. lampu INTERNET dia liplap liplap..so bila surfing .. dia liplap juga la... bila buat report dorang check..katanya wiring problem.. nak fix kena buat wiring sendiri.. kos sendiri tanggung... ishhh geram.. ni bukan sekali dua.. yang sempat saya rekod kan saya da buat ada7 aduan/no rekod tahun ni... tu belum campur aduan yang saya tak sempat rekod... so aci ke kalau saya tukar jer service provider??

Aci kot... ni tengah nak shopping la ni.. geram... ingat nak la tukar UNIFI.. tapi kawasan ni belum ada lagi...nak update blog pun kena tunggu lap liplap ok... pagi ni baru nampak stabil.. so bolah la buat posting banyak sikit..


GEMIRA pasal.. aritu saya kata saya ada beli personalised album yang harga RM49 tapi lum campur pos kan?? ( ni sama la kes tent tu.. da beli baru ada yang lagi murah dan lagi best.. heheh tapi saya kali ni tak kisah sangat pasal memang kena pada masa saya tengah ada mood nak mengodek -godek gambar)

dalam Groupon ada offer lagi bagus..

Amount:
from RM38.00

DiscountYou save
77%RM127.00
This deal can be bought
over the next:

3 days 15:19:46
1,072 Bought!
Deal is on!
Recommend to friends!
Highlights
  • Personalised softcover photo book with 40 pages.
  • Printed on 157gsm matte art paper for inner pages and 260gsm art paper for outer cover.
  • Professional stitch binding with glossy lamination.
  • Includes complimentary cash voucher worth RM195 valid for purchase of landscape hardcover photobook.
  • Pick-up and nationwide delivery options available.
  • Click here to see our Product FAQ.

yang ni saya try download program dia dulu.. cuba buat dulu.. baru saya beli.. memula beli 2 aje.. pasal plan nak buat album untuk si kecik tu.. gambar dia memang banyak tapi tak pernah nak print and buat proper compilation... tapi bila saya da half way edit.. saya beli satu lagi... memang senang la program dia... straight forward...

so pada sesape yang minat.. masih ada masa nak beli.. yang kali ni siap da dengan postage.. so memang berbaloi... 40 pages RM38.. satu page kalau kita nak letak banyak gambar pun boleh.. tapi saya buat satu gambar buat picture background dan maksimum saya letak 9 pics... ok la kot.. nanti serabut pulak, kan...

0 comments:

Post a Comment

Why 2nd blog?

Established in April 2011 (after a year from existence of my 1st blog). For my personal filing and ease of reference. Also as a place to preserve and a way for my self expression for all my previous learning processes, experiences and the time spent.
*Wish that you all would kindly excuse me for my poor command of English for I'm only an occasional English user.
*I appreciate it very much, if you be kind enough to leave me a note or two to mark your visit.*
*Thank you.*

Friends

Labels

Labels by Items

Powered by Blogger.