October 31, 2012

PostHeaderIcon My 6th messanger bag

orang kata Practise makes perfect kan
tapi tak tahu la kot yng ni da perfect ke belum..
tapi mmeg self satisfied la..

siap buat deco sikit depan flap

saya guna interfacing buat keraskan bag
( semuanya atas feed back anak2)

sampai anak2 nak pinjam "test drive" bawak g sekolah arini
sampai sanggup nak tukar dgn yang lama
dan ada jugak nak upgrade bag lama..

actually bag ni untuk my nephew yang da lama minta.. tapi saya diamkan .. pasalnya ingat jenis orang yang beli saje ni esp jenis yang branded ni tak kisah pasal handmade nie... so hoping that dia akan lupa pasal bag nie..
tapi setiap kali berjumpa.. pasti topic bag akan berbangkit... so da terbukti memang kena buatkan... so alhamdulilah.. banyak perkembangan dan keberanian dalam bag kali ni... heheh siap anak2 nak tempah... hahah tempah apa.. free la tu... tapi fabric jeans ni memang susah nak jumpa kat JB... emmmm unlesss kalau kat KL.. melambak leh cari kat Kamdar atau Nagoya.. kan??

Nota kaki: arini seronok.. pasal ada kawan lama ( yang sama belajar tapi tak la rapat sangat.. kenal tapi tak mesra la..) tapi pasal facebook.. kami jadi rapat.. ada hobi yang sama... crochet... dia ajak join sales online... err suka pasal ada jugak yang dapat nilai kerja kita kan.. lagipun part letak harga saya tak pandai.. dia siap ada buat kelas mengajar crochet.. dan ada satu company yang sanggup marketkan product crochet dia... heheh kita try aje la join, kan?? dari buat sukasuka...mana tahu memang rezeki di situ...

0 comments:

Post a Comment

Why 2nd blog?

Established in April 2011 (after a year from existence of my 1st blog). For my personal filing and ease of reference. Also as a place to preserve and a way for my self expression for all my previous learning processes, experiences and the time spent.
*Wish that you all would kindly excuse me for my poor command of English for I'm only an occasional English user.
*I appreciate it very much, if you be kind enough to leave me a note or two to mark your visit.*
*Thank you.*

Friends

Labels

Labels by Items

Powered by Blogger.